0 beğenilme 0 beğenilmeme
179
merhabalar 8 yıllık evliyim ve 2 kız çocuğum var. eşimle sürekli tartışıyoruz sebebi sürekli eve geç gelmesi ve evde çocuklarıyla zaman gecirmemesi. evde olduğu zaman da çok sınırlı olup çocuklara kırıcı davranıyor. Boşanmaktan ziyade nasıl korkutabilirim onu. beni ciddiye hiç almıyor nasıl olsa evi ve çocukları ayakta tutuyorum diye. yardımcı olur musunuz.
Medeni Hukuk kategorisinde (120 puan) sordu | 179

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

7,521 soru
5,163 cevap
741 yorum
2,068,563 üye