0 beğenilme 0 beğenilmeme
226
1 ay calıştım bana mesai oluo dedıler bende tamam dedım kabul ettım ama gelin görünki bu mesai sabaha 9 iş gidip dier gece kadar sürüyordu yanı yaklasık 36 40 saat calıstıgmız oluodu ben saatlerden dolayı cıktım ısten paramı ödeme alamıyorum dıe habıre sallıyor vermio ocak 27 gırdım martın 3 de cıktım ama hala paramı alamadım tekrar aradımda ıse ben ne zaman verırsem o zaman alırsın paranı dıe msj attı silmedım msj duruo napmalıyım?
İş-Sosyal Güvenlik ve Sigortalar Hukuku kategorisinde sordu | 226

1 cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
Bu calisma sureniz boyunca sgk' niz yapildi m?
cevapladı
7,521 soru
5,163 cevap
741 yorum
2,068,561 üye