Selamlar...Siz davanın tekrar görülmesi için dava açmalısınız sonuç itibariyle yeni delil oluşturup illiyet bağı kurmuş oldunuz.Ancak, bu işte uzman bir avukattan destek alınız çünkü daha önceki davada bekletici mesela talep etseydiniz yerel mahkeme muhtemelen davayı bekletici mesele yapardı.Bize göre bu olay tamamen yöntem yanlışlığının azizliği gibi geliyor.Saygılar...